idag fick jag en ny adidas tröja i länna <333:)

 heeeej bloggare idag har jag varit och shoppat i länna fanns inte så mycket dära så jag köpte bara den tröjan <333333^^ jag älskade färgen så ortoligt vacker rosa ferg men jah tänkte på en sak när jag köpte den hära adidas tröjan att den var lik en anan adidas jag vill ha  den är i den färgen men den har render på sidorna <333 men vi gick oxå till elgiganten och kollade bara och på expert oxå det var toppen men sen så gick vi till duka och kollade jag var men mamma och henes kille :) roger <333  japp det vare den dagen idag men jag hoppas att jag hinner skriva i bloggen imorgon oxå jag vet inte riktigt om jag hinner för att jag vet inte nämligen vad jag ska göra imorgon anars sess vi någon anan dag i vecka puss pusss på er alla ha det bra <333333^^ ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken affär i länna ?

2009-08-21 @ 16:44:25
URL: http://fjollanella.blogg.se/
Postat av: nellie sjöblom

haha em det var i stadium så du vet :)<3333

2009-08-23 @ 18:08:12
URL: http://kattlatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0