har varit på kryssnig :) söt kille

 hej !!!

kunde tyvär inte ta några bilder min digtalkamera är sönder men ska få en till.:) Som tur var .nu har jag varit på kryssnig i två dagar nästan det har varit kul jag har vait och dansat på dansgolvet och sen så fick jag inte gå in för före 12 så måste man vara under 18 år för att gå in man måste visa sit körkort elr nåt anna så vi fick gå rund och inte gjöra nånting det var tråk. Men vi har varit på taxfree oxå köpt godis men igen parym men jag vill ha parishiton satin sjögugfru parymen den luktar gott. Jag såg en  jätte söt kille shiit söt ville bara ha hans nr erl hans namn men fick inte konstakme han ville bara seja jag älskar dej:D han hade helt blåa ögon och ijushår och shiit söt stil asså han är min kille asså ashiit sööt asså kommer aldrig glömma han men asså sen var det typ dico sen har jag ätit bufe och godis sen har vi åkt hem p.s ska sbart få en ny didgtalkamera sen spelade jag spel på båten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0