hej !:)

hej idag ahr jag bara tagit det lung tvar i skolan idag på no så åkte vi till en djuraffär i skanstull och vi köpte fiskar där det var ju roligt och så komer inte ihåg va fiskarna hette men jaja sen idag har jag varit med emma min kontaktperson vi åt klass på medborgapaltsen orkar inte ta några bilder har för lite minne på min digitalkamera men jag kanske ska skaffa mej en hund till sommar det ska ju bli kul :) jaaa SNART ÄR DET SOMMARLOV JIPPPIIIXD men jag tror inte jag orkar skriva så mycket i bloggen mer jag har så mycket anat och gjöra ist kans ek gjör det lite mer på sommlovet men vi får se ;) men jga kan visa en lite bild idag en bild på sol ler en sommarbild men nu ska jag kolla lite andra saker på datorn tja då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0