min idrottsdag

                                                                 hej !!! min idtottdag idag

idag så var vi på idrottdag i sätra det var suppper kul. jag träffade också min gamla kompis från ribby skolan maja vi gick rundt och pratade och träffa två killar som vi frågade om vi fick spela fortboll med dom sen så skulle hon äta så gick jag med deniz och johan och frida. Idag har 9orna bal ikväll det blir lite tråkigt att dom ska sluta efer sommaren  dom går i 9an och det är frida sarah och nora blir bara två st tjejer kvar jag och deniz men sen kanske det ska börja en ny tjej i klassen ska bli kul och se vem hon är. Hon ska börja imorgon så spännade ska bada i helgen okså me  pappa på gärdet kampemensbadet ska bli kul och svalka sig lite oxå :) ska på grönan med pappa i helgen också länktar till agusti redan dp ska jag få sparre min hund jippi ska fåå den såå kul jag är så glad får en gene huuund :D :) der blir ju kul ska till eskilsunazzoo nästa vecka på fredag med mamma och några adra som vi ska åka buss med ska bli kul. Det ockå kanske gör några bilder ochå det gör jag säkert:)  men jag ltänkte gjöra en ny header men jag vet inte hur jag ska göra det tycker min header är lite tråkig men ajja ska byta i buren nu måste göra det nån ång kan inte alltid göra det roliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0