hej allihopa ! har shoppat idag med mammi :D

det här är en rouge isadora den är jätte stor spegel men jupp kommer lite mer här :D!
dove hade föraåret tyckte den var bra.Den andra som jag köpte var loreal paris den sög asså man blev inte brun alls den var så dålig kommer aldig att köpa den igen ;)

här är det ett extra tugummi haha! kanske inte så svårt och lista ut det står ju men jaja:D

här är den  nya bikini som jag ska ha i sommar !!

här är min nya solo tidning som jag följer ;) tycker jag är bra
 här är min nya leopard klänning  och den här köpte jag i nacka forum. Det var kul att vara där med mamma men jag orkar inte skriva mer nu men asså jag har fått ett par skor också men dom var inte så fina men vi ska kanske hitta några finare i farsta på söndag men nu så ska jag gå oc lägga mig men ha det så bra hejdå !!!





FÖRESTEN IMORN SKA JAG TILL GRÖNA LUND OCH DÅ SKA JAG TA MERA FOTON DÅ OCH SÄTTA UT ;) FÖRESTEN NÄSTA ÅR SKA JAG SOMMAJOBBA PÅ PAPPAS JOBB KUL HEHE KOMMER TJÄNA BRA MED PENGAR SKOJA !.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0