hej både tis till tor var jag på gotland lite bilder på det

här är ett sklett från visby för jätte länge sedan ;)
haha va ful jag var på en hhär bilden men här var jag på reuragen igalafal ;)

här är en huns om var på mix race den var såå söt och underbar hund kommer ladig glöma den så söööt
här är en liten vet inte vad hahah men det är igalafal lumelundagrottorna vi är i just nu ;()
här är oxå lumelundagrottorna haha det var kul och va där sen hoppade vi hoppborg det tog jag inte kort på tyvär kah han inte det hade så strssigt på morrronen hela tiden han bara smika mej på typ 10 miuter elr nåt hande anat och gjöra oxå men jaja men kan ju int evara fin hela tiden
åå här är det lummelundagrottorna ;)
här är det typ shiit mysigt ;) m,an kan ta en båt oxå och gjöra ett ävetyr i  en båt ....... men nu kommer lite jag ahr köpt i visby
kortspel ;)
 gotlandbyxor så snygga ;)
sen åkte vi hem från lumelundagrottona och fråna mirace hem till vandrahemet i visby och tog det mest lungt dom som ville kunde gå runt och shoppa jag köpte byxor till mej och en tvål luktade till mamma på morsdag :D haha
här är vadrahemmet !! jag såver i vånigsägen längs ner net fins fler rum
min fröken och hene s moster ;)'
här var en trappa en liten gammal tarppa på 80-talet den är jääte gammal ;)
en del av visby ;) kul ;)
här är ett litet fint hus
här är jag ;) ful som vanligt

här är mina skor :)
sista bilder fårn gotlan här är en fontän i gotlnad;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0