hugos sexfrågor :D

Godmorgon, medans jag duschar så kan ju ni läsa lite om mig här. Har suttit och svarat i ett frågefolmulär, kanske kan vara roligt för er att läsa. Vad vet jag liksom?

Kategori SEX:

Favoritställning: Doggy kanske, men inte på fyllan för då ramlar jag bara.

När förlorade du din oskuld?: 12 år var jag

Hur var det? Hockey var roligare på den tiden :)

Hur många har du haft sex med? mellan 100-400...

Har du någonsin haft en könssjukdom? Ja, klamydia en gång och det var fett med jobbigt..

Har du haft analsex? Ja

Har du köpt sex någon gång? Nej

Med eller utan kondom? Pappa jobbar inte med mössa inomhus

Har du någonsin skadat dig under sex? Ja, en tjej hade av min sträng en gång och det gjorde fett med ont och det forsade blod

Är Paulina bra i sängen? Ja, Kan verkligen rekommendera henne! riktigt bra kvalite!

Hur ofta har du och Paulina sex: Av respekt till Paulinas föräldrar så hoppar jag denna fråga

Hur lång tid tog det innan du och Paulina hade sex: Jadu, vi träffades på eftermiddagen och hade sex senare den dagen, scysst ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0