lite om mig igen ;)


hur blir du när du träffar en kille ?som du tycker om
svar: jag blir blyg och tittar inte så mycket på den personen

Vad har du för skolväska?

svar:jag har en rosa väska sen har jag andra grejer oxå typ tugummi och typ pafym smink ;9
vad gillar du och göra hemma
svar: sitta vid datan och umgår med mina djur
kan du ge bra tipser om hur man sminkar sig?
svar: em man ska int evara för brun inansiktet för då kan amn se konstig ut
vad jobbra dina föräldar med
svar: min mamma pluggar min pappa är arkivarie!

ärlkar du sommar svar: jaaaaaa
?
vad gillar du ?svar: godis killar
vad använder du för brunutansol svar: dove elr apotkearnas
vad vill du göra i sommar svar: kanske sola och bada !

Hur mycket får du i månadspeng/veckopeng ? :)
svar: jag får när jag vill pengar

vart brukar du shoppa
svar: globen.skärholmen.farsta ja det som ligger närmast mej !

vad tycker du om folk som är gay, bögar/lebbar?
svar: jag tycker att dom inte borde finnas inte för och vara taskig ler dom får göra som dom vill men jag bryr mej itne så mycket om dom 
var skulle du vilja åka på semester  <3
svar: helst hollywood drömresan ....


Kommentarer
Postat av: Lebbi

Fett taskigt mot homosexuella personer!!

Asså ska du vara så taskig behöver du inte ens ta med den frågan! så.. lägg ner elr så polis anmäler jag dig! >:O

2010-05-17 @ 16:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0