lite frågor om mig !;)

 

många undrar om mig .Hur lång och hur mkt väger du?

 jag är en och 160 och jag väger 58kg

vart bor du

jag bor i stokholm/kärrtorp

  vem skulle du vilja pussa? vilken kändis somhelst?

 

                         jag skulle vija pussa justin biber åå vill vekligen det :D

 

viken sprot gillar du

jag gillar inebadys ska börja på det haha ;) shiit kul


har du kille ?

näe elr jag är på g nu ;)

 

jag tycker om att spela fiol ;)J

hur tycker du en kille ska vara och se ut?
? Hahah

normalbyggd.flufigthår.fina tänder.fina blåa ögon.komisk.skenerös

vad är det första du kollar på hos en kille? :)

em det är nog ögonen och håret och fina kläder rena ska dom vara ;)

 

 

 

                                                              http://therese94.devote.se fin

 

 

 

Har du några favorit vintersporter?

snowbording elr pulka:d

Hade du bra betyg i skolan?

nupp men alla kan ju inte vara bra se hur det blir på gymmnaiet

 Sminkar du dig?

aa soklart jag gör ;) till skolan oxå

Är du dig själv i bloggen?

japp det är jag men ibland brukar kommpisar skriva gästboksinlägg


Är du flörtig av dig?

 

                          haha nääe sådära lite ibland !!

Skulle du kunna tänkta dig att dejta justin biber om du inte var tillsammans med filip ?

                                  haha jag är otrogen om jag svara på den fråga hopparöver.

                                                                  Testa din pojkvän

 

Vilket år är du född?1994Vad jobbar dina föräldrar med?

min mamma studerar min pappa är arkiv författare

 Hur ser en vanlig dag ut för dig? 

går i skolan kommer hem slappar datan ;)

 

har du strulat någon gång  

japp det har jag sjer inte vem !!!

Har du nåt djur?

japp!

viken är din favo färg  

rosa.lilla 

Vart brukar du resa om sommrarna?
vill åka till grekland och hollywood och new york och los angeles och los vegas och nåra andra till

har du några syskon ? 

nej! jag har halsyskon
tycker du om din skola

jaa det gör jag god mat ;)

Favoritgodis?

jag älskar benojerry glasarna och marabou polka och andra sorter

Är märkeskläder viktigt för dig?

ibland det bror på om jag har råd tilld et elr inte ;)

Hur mycket tränar du?

iblad på friskis och svettis ;)

 

 

 

vet ni att om jag fick göra vad jag ville skulle jag bli drottnig ;)

vad älskar du med killar

dom är söta som godis vissa och älskar killar humor

viken superkraft skulle du vilja ha ? 

 att kuna flyga och gå bak i tiden ;)

vika ämnen tycker du om i skolan ;)

hemkunskap.no.sv.musik.bild

Vilken är din favorit blogg?

 www.kenza.se och www.tyras.se

 

och ditt sista ord

viken låt tycker du om ? calling out.rabih och eddies nya låt chrisbrown.rihanna.jay say.jason derulo.timmberlan jaja nu fick det veta lite om mej :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

de står att du gillar killar som har blåa ögon och sånt VRF GILLAR DU JUSTIN DÅ HAN ÄR MOTTSATTSEN TILL ALLT DU GILLAR PALLA LEKA....

2010-05-16 @ 17:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0